Hmmmm???........

Jahapp, vad händer idag då?

Jag har två alternativ som snurrar och snurrar
i huvudet på mig.
Det ena är en städa-fixa-dag, och det andra är
ingen städa-fixa-dag.

Jag har i alla fall varit ner i tvättstugan och sorterat
tvätt och startat en tvättmaskin (som snart är färdig).
Jag har förberett för kvällsmaten.... skalat och skivat
potatis som ska bli till mos (Hasse har fått äran att göra själva moset)....och
som sen senare ska användas till att göra bacon-lök-potatis-biffar/bullar.
Har aldrig gjort sånna förut, men det är Anette som har
gett mig det tipset...och jag har även fått smaka av hennes
biffar....som var jättegoda.

Nu är frågan om jag ska fortsätta på städa-fixa-dagen,
eller om jag ska göra något annat?

Jag är faktiskt lite sugen på en fotosafari i det här fina vädret.

Hmmmm???.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0