Inga små söta barn hemma.....

Det blev den sockersöta Eric Saade som vann Melodifestivalen.
Ja, jag har då inget emot hans låt. Den är bra och svängig.

Jag hade ingen riktig favorit i år...utan det var många låtar
som var bra och värdiga att vinna.

Tidigare idag, på eftermiddagen, skjutsade jag kidsen till
deras pappa. Dom ska även sova över där i natt.

Sen mot kvällningen var jag förbi hos brorsan och dom.
Jag hade med mig lördagsgodis åt Nellie och Molly.
Men ack, vilken besvikelse!
De små söta barnen var inte hemma.
Det var bara Marko som var hemma.

Ja, och sen har jag tittat på Melodifestivalen, alldeles själv.
Hasse är på jobbet och kidsen, som sagt, hos deras pappa.

Vilket lyx!!!!



Kommentarer
Postat av: Vävaren

En av de bästa låtarna vann. Eric Saade är ju så snygg!!! Vore jag tonårsflicka nu hade jag tapetserat mitt rum med bilder på honom. Nu är jag tyvärr gammal nog att vara mormor/farmor åt karln.

2011-03-12 @ 22:22:24
Postat av: Anki

Jag tyckte att att han som blev trea skulla ha fått åka och tävla för Sverige. Oh my God hette låten.

Daniel Karlsson tror jag han heter, kommer inte ihåg vad han kallade sig.

2011-03-13 @ 09:06:07
Postat av: Jaana

Vävaren: Hahahahaaa.... håller med dig....om snygg...tapetseringen.....mormor/farmor.



Anki: Ja, den låten var också bra.... han kallade sig för Moniker.

2011-03-13 @ 10:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0