Liten "shoppingrunda".......

Vad har hänt idag då?

Ja, först och främst så har jag ju varit iväg och jobbat
mina 8 timmar.
Och idag fungerade lönesystemet, så jag kunde
jobba med registreringen i den.

Idag blev jag bjuden, igen, på lunch av Anette.
Hon ringde mig i morse och frågade om jag ville ha en
matdosa, för hon hade så mycket mat övers.
Så till lunch åt jag rökt sik med kokt potatis.
Det var gott!

Efter jobbet var jag och Johanna till Konsum och handlade mat.
Sen var vi ner till Röda Korsets secondhand och fyndade lite.
Jag köpte en liten äldre plåtburk, som det har varit vaniljsocker i.
Johanna fyndade en väska, en söt sockerskål och en fin
glasskål med målade blommor på.
Och till sist var vi till Ica och hämtade ut två paket.

Snart ska jag iväg på akvarell.
Ja, jag vet....det var ju inte alls länge sen som vi slutade.
Men Lennart ringde förra veckan och undrade om vi ville ha
tre lektioner till med ett rabatterat pris.
Och det ville vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0