Slö-söndag.......

Idag har det varit en slö-söndag.

Jag har inte varit riktigt "fit for fight".... jag har väl
haft en jävulusisk huvudvärk idag med.
Huvudvärkstabletterna hjälper ett tag, men sen kommer
värken.... som jag tror kommer från axlarna och nacken.....

Förmiddagen tillbringade jag en del här vid datorn.... med
lite allt möjligt....som roade mig just då.

På eftermiddagen tittade jag på två filmer, som gick på
någon av alla dessa filmkanaler.
Den ena filmen var en Beck-film och den var bra.
Den andra filmen var en komedi (som jag inte kommer ihåg
namnet på), som också var bra.
Det handlade om ett par som tvingades fira jul med sina familjer.

Sen var det dags att kocka iordning kvällsmaten.
Idag blev det kokt potatis med "falsk fläskfile" i sås.
Den falska fläskfilen är gjord av köttfärs.
Gott är det i alla fall!

Om ungefär en timme ska jag titta på tv:n igen.
Då är det nämligen live-sändningen av Big Brother.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0