Hysterisk skrattattack........

I morse, när jag kom till jobbet och hade parkerat bilen, så
hörde jag en hackspett på nära håll.
Och de hackande ljudet lät inte som om den satt vid ett träd.

Så jag tittade upp på den närmaste telefonstolpen, och där satt den.
Den hackade för glatta livet och tittade i mellanåt, med huvud på sned, på stolpen.
Lite så där funderande. Ja, så såg det ut som i alla fall.



Eftersom min kamera inte har någon bra zoom, så blev det inte bättre än så  här.



Igår bestämde vi, "brudarna på jobbet", att vi skulle ut och luncha idag.
Johanna som var i Ludvika, gjorde oss sällskap. Trevligt!!!



Vi var till Coco Thai och åt.
Mmmmm....det var så gott sååååå!!!!

Efter maten gick vi in, en snabbis, på Pingstkyrkans Seconhandaffär.
Jag och Johanna fyndade lite. Jag köpte två ramar och Johanna köpte
en vit klotlykta och en söt sockerskål.

När vi skulle åka tillbaka till jobbet, så var vi en för mycket i bilen.
Så Katja fick sitta i knä på Anette... och Johanna som satt i mitten, där bak,
blev rejält inklämd.....hahahhaaaa.
Ja, vi hade så roligt åt det....och skrattade hela vägen tillbaka till jobbet.

På eftermiddagsfikat fortsatte vi att skratta och flabba.... REJÄLT!
Herre jösses, vilken "hemsk" skrattattack vi fick.
Själv fick jag jätteont i magen....känns som om jag har träningsvärk
eller som om jag har sträckt muskeln.
Jag har fortfarande ont.

Ja, man kan säga att vi skrattade helt jävla hysteriskt.
Det var jättesvårt att sluta.... och man bara skrattade och skrattade...
så man fick ju knappt någon luft i sig.

Ja, jösses! Med dagens skratt så kommer jag att leva tills jag
blir 3000 år!!!!!


Trots att det var så roligt på jobbet, så slutade jag lite tidigare.
Jag och Johanna skulle till Coopen och storhandla.
Så det kändes bättre att göra det i tid, än att vänta tills
arbetsdagens slut och trängas med alla andra som också slutar vid 16-tiden.



Trackback
RSS 2.0