Beställt kladdkaka......

På förmiddagen började jag med att städa köket.
Sen blev det toan nere på, och sist hallen.

Jag fick god hjälp av Hasse.

På eftermiddagen kom Teresa förbi och ville ha kaffe.
Så vi satte oss i vardagsrummet och umgicks.
Efter ett tag blev jag super trött....jag hade jätte svårt att hålla
ögonen öppna.
Så när Teresa gick hem, lutade jag mig båkåt i soffan och
blundade och slumrade till lite.

Men inte blev jag något piggare av det.

Jag har i alla fall städat färdig för idag....tror jag.
Fortsätter, kanske, imorgon igen.

Jag ska snart duscha och fixa iordning mig.
Sen ska jag och ev. fler av min familj, hem till brorsan och dom.
Jag har nämligen beställt en kladdkaka av Nellie och kaffe av Lina.
Mmmmm...ska bli gott med lite fika.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0