Dålig sovmorgon.....

Idag tänkte jag unna mig en sovmorgon....sova så
länge tills jag kände mig utvilad.
Men så blev det inte riktigt.
Visserligen "sov" jag till kl. 10.00, men då hade jag också
vaknat till  "hundra gånger" och tvingat mig själv till att
försöka somna om igen....som inte lyckades så där jättebra.
Slumrade väl till ibland, men vaknade strax igen av att jag
låg och vred och vände på mig....

För övrig så har förmiddagen varit väldigt lugn.
Mattias har sovit borta inatt, hos sin kompis Markus....och
där är han fortfarande.
Johanna unnar sig en REJÄL sovmorgon.... jag har varken sett eller
hört något av henne...än.
Hasse har varit iväg till Humboberget med en massa sågspån,
efter vedkapningen.
Sen körde han även något lass med skräp, åt sin bror.
Nu är Hasse iväg och hjälper sin bror med att köra fram båten...eller
något sånt?

Planer för idag är väl att jag ska ta mig ut i trädgården och fixa
och dona lite....det som inte än har blivit gjort än, och sen även
kolla igenom alla rabatter efter ogräs....som nog lär finnas gott om...suck.
Men jag avvaktar lite med att gå ut....så jag slipper hålla på
i solen när den är som varmast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0