Nu är skuggan skön.......

Idag är jag TRÖTT.
Jag var nära att åka hem från jobbet flera gånger idag.
Det kändes som om jag skulle somna när som helst .... så all
min energi, idag, har gått åt att hålla mig vaken.
Men jag lyckades uthärda hela arbetsdagen.

På lunchen var jag in på loppiset.
Där fyndade jag jättefina barnkläder åt Nellie och Molly (ca 9 plagg).
Sen köpte jag en hel kasse med diverse leksaker.
Och allt detta gick på 90 kronor! Billigt!

Så efter jobbet var jag förbi hemma och hörde mig för om
någon av kidsen skulle med hem till busungarna.
Johanna följde med.

Hemma hos brorsan och dom var dom ute på gården.
Efter bara någon minut var jag tvungen att söka upp skuggan.... och
där var jag hela tiden, under vårat besök.
Jösses, vad het solen är nu!!!

När vi skulle hem, så var vi förbi hos mina föräldrar och hämtade
fiskbiffar, som morsan har gjort idag.
Så till kvällsmat blev det fiskbiffar, ris/potatis och en kall sås med dill i.
Mmmmm....GOTT!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills "Black Out" börjar, kl. 20.00.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0