Otrevligt besök.......

Imorse kom jag senare till jobbet.
Jag hade ett mindre trevligt besök att göra först, hos gyn.

BLÄÄÄÄÄÄ!!!!.....för gynbesök!!!!!

Fastän man har legat på "den där" stolen flera gånger förut, så
blir man aldrig van eller bekvämare av sig att ligga där.
Inte jag i alla fall!

Jag HATAR det!!!!

Men nu är det gjort, för den här gången.

När jag var in på loppiset idag, så fyndade jag en massa fina
kläder åt Nellie. Tyvärr så fanns det inga kläder i Mollys storlek.
Sen fyndade jag även en hel påse med gips och olika gipsformer.

Så efter jobbet var jag hem till brorsan och dom och lämnade
loppisfynden till dom.

Där var det full fart på kidsen.
Dom hade varit till bibblan idag, så dom hade en massa nya låneböcker hemma.
Och jag fick "äran" att läsa ett kapitel ur en bok som Nellie hade lånat.
Sen fick jag även läsa en bok som lilla Molly hade lånat.

Johanna kom också till brorsan och dom.
Då blev det ännu mer livat på kidsen, och vi fick "äran" att delta
i några olika lekar.... som vi inte fattade ett dugg av.
Det var bara att göra som man blev tillsagd att göra....hahhahaaa.

Tidigare idag försökte jag aktivera föräldrarkontrollen på Mattias dator.
Men jag fick inte det att funka.....hur jag än försökte.
Vet ej vad det är som krånglar?
Så jag gav upp för ett litet tag sen.... men jag ska försöka igen...senare
ikväll eller så blir det imorgon......

Snart ska jag i alla fall gå ner och bänka mig framför tv:n och titta
på "Black Out".

Sen vill jag passa på att gratta FINLAND till VM-GULDET!!!!
HYVÄ SUOMI!!!!!
Vilken utklassning ni bjöd på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0