Räkmacka och kinabuffé........



På frukostrasten blev jag bjuden på denna hemgjorda räkmacka, av Anette.
Självklart blev jag glad över en sån god och lyxig frukost!
Det är inte varje dag....ja, inte heller varje vecka eller månad som man
äter en räkmacka till frukost!

Så på våran lunch bjöd jag Anette på mat.
Vi var till Chinatown (tror jag det heter) och åt av deras buffé (kinamat).
Mmmm-m-mmmmm.....va GOTT det var!!!
All mat som jag tog av, smakade så himmelens gott.... och jag njöt
av varenda tugga.
Och till efterrätt blev det god vaniljglass med frukt till.
Gissa om vi var mätta när vi lunchat färdigt?

Efter jobbet kom jag hem och satte mig på soffan och skulle slötitta
lite på tv:n. Men det slutade med att jag slumrade till, ett tag.... hur
jag än försökte att hålla ögonen öppna.
Men jag har varit jättetrött idag....hmmm...inget ovanligt precis....suck.

Tidigare ikväll satt jag och väntade på reprisen av gårdagens Big Brother.
Men den fick jag sitta och vänta på förgäves.
Det var någon j-vla idrott på tv:n istället! Grrrrrr.....



Trackback
RSS 2.0