Råttor och ormar......

Idag har det blåst rejält...nästan för mycket.

Även om jag gillar när det blåser, så var det nog lite för
mycket idag och sen var det så kallt när solen inte var framme.
Jag frös varje gång jag var ute och rökte, på jobbet.

Tidigare i vår har ju flera stycken sett huggormar, på ett ställe....
vid en av gavlarna på byggnaden (på jobbet).
Men där brukar jag aldrig vara.

Våran "rökplats" är någonstans mitt i mellan av hela industribyggnaden.
Där brukar man bara kunna se en massa fåglar och sen några
äckliga "råttor", enlig mig då. Yäääk!!!
Det är illa nog!

MEN, idag var det någon som även hade sett en huggorm!
Precis där vi står och röker....där vi har våra trädgårdsmöbler.
Yäääääk....huvva....IIIHHHHH!!!!!

Fy fabian!!!!
Det räcker att jag är nojjig över dessa "råttor" som syns dagligen.
Och som jag tycker är jätte, jätte äckliga och ÄCKLIGA!!!!
Nu blir man ju ännu nojjigare....när man även måste hålla
koll på huggormar!!!!

Puuuh....det är inte lätt att vara rökare och vara mig!
Hahahhahaaa.......




Kommentarer
Postat av: Karina

Inte undra på att det finns massa ormar vid ditt jobb om ni har så många råttor där!



Ormarna håller ju råttor och möss borta, men jag håller med dig om att de inte är de trevligaste varelserna man kan få se.

2011-05-26 @ 11:24:36
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0