"Hemska" ballonger.......

Jag har jobbat och varit iväg på bassängträningen.
Så nu har jag ont och är rätt så mörbultad.
Ja, det blir jag nästan direkt.
Tröstande ord från sjukgymnasten var att: -Det går över om några veckor.

Senare på eftermiddagen var jag hem till Johanna och Martin med familj.
När jag kom dit satt de tre små barnen och lekte med play-do deg.
Jag satte mig ner och "degade" lite jag med.
Sen fick dom en hel del ballonger att leka med.
Men tyvärr så gillade dessa små barnen att smälla ballongerna, så man fick sitta där
med nerverna på helspänn.... och hoppa till någon gång när det smällde.
Barnen själva brydde sig inte nå i att det smällde. Nej, dom skrattade så
dom nästan kiknade.....hahahhaaa.
Tänk så olika det kan vara!

När jag åkte hem var det som att slå igen en dammlucka.
Det blev sååååå tyst!!!! Hahhahahaaaa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrattar ihjäl mig Johanna har berättat!!

2011-10-11 @ 04:09:09
Postat av: Jaana

Ja du, det gäller att ha starka nerver när man är bland de där små barnen.....hahahhaaaa.



Kram!

2011-10-11 @ 07:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0