Hemvärn och Påssjuka till kvällen.......

På eftermiddagen var jag hem till Teresa.
Där blev det mycket prat och en kopp hasselnötskaffe (tror jag att det var).
Det var en trevlig stund!

Direkt efter Teresa var det dags att göra nästa planerade kaffebesök.
Den här gången hade jag Hasse med mig och vi var hem till Anette och Henke.
Där blev det kaffe och isvatten (jag ville ej ha kaffe) och en massa
prat om allt mellan himmel och jord.
Det var också en trevlig stund!

När vi kom hem började jag och Hasse direkt med kvällsmaten.
Idag blir det varma smörgåsar med köttfärs (är inne i ugnen just nu)
och en sallad till det.
Mmmm.... det ska bli gott!

Klockan 20.00 ska jag sätta mig framför tv:n och slå på "Sjuan"
och titta på detta program:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0