Lik sin pappa.......



Mot kvällningen åkte jag, Johanna och Anette hem till Martin, Johanna, Alicia och Alvin.
Melvin var inte hemma.

Alicia visade oss att hon och Alvin hade fått nya nappar idag.....med ugglor på.
Sötisar!!!!





Anette hade med sig en regnbågskaka till kaffet och saften.
Den var god!
Nedre delen av kakan var av en vanlig ljus sockerkaka.
Övre delen var en chokladkaka, och där emellan var det en rosa smörkräm.





Alicia ville också ta kort med min kamera.
Här är några av hennes bilder...... på Alvin....pappa Martin.....mormor Anette
och på "min" Johannna.





Lilla Alvin är så lik sin pappa!!!
Båda två är så gulliga, glada och gosiga.
Ja, jag har bara hört att Martin ska vara det.....hahahhahaaaa.
Att Alvin är det, det vet jag. För det får man erfara varje gång man träffar
det lilla charmtrollet  :)



Trackback
RSS 2.0