Måndag.....

Jag har varit iväg och jobbat mina timmar.
Idag bjöd snälla Anette mig på en lunchlåda, köttfärsgratäng. Gott!

På eftermiddagen var det dags för bassängträningen.
Idag hade jag egentligen ingen lust, för jag har så ont i min vänstra axel.
Och efter bassängträningen får man ännu mer ont.... och just det lockade mig inte.
Men, men.... det var bara att "bita ihop" och göra ett pass.
Meningen är ju att det ska bli bättre...... även om det känns väldigt långt borta just nu.

Resten av denna dagen kommer jag att bara ta det lugnt.... sitta här framför datorn....
kanske lyssna på en ljudbok.....titta på tv:n.....prata och umgås med familjen....
läsa i någon veckotidning..... spela "Worldfeud".....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0