PhoneHouse "lurade" mig.......grrrrr.........

Idag är jag ledig från jobbet. Skönt!

En hel del av förmiddagen har jag och Johanna suttit med min nya mobil
och försökt ladda ner Word feud och Spotify.
Men nej! Vi lyckades inte med det......som ju iförsig inte är så konstigt......

Dom på PhoneHouse sa att den nya Nokia mobilen, N9, var jättebra.
Den hade ett eget operativsystem och man kunde även ladda ner
appar från andra system. Och det lät ju jättebra!

Fnys....vilken lögn!!!!
Har nyss läst om Nokia N9 och där står det att man kan INTE, än så länge i alla fall,
kan ladda ner varken Spotify eller andra androida appar.

VA!?!?! Det var ju bl a därför jag ville ha en ny mobil, för att kunna
spela Word feud.... som jag även påpekade till personalen på PhoneHouse.

Med andra ord så var det en okunnig personal i PhoneHouse butiken.
Jag blev lurad!!!!

Så idag ska jag till PhoneHouse i Ludvika och tala om ett och annat....
bl a att jag vill ej ha min mobil....grrrrrr.... vill ha en som man kan
spela Word feud på ju och ha Spotify, eftersom Telila bjuder på den i 12 måndader....

Men först ska jag och Hasse till Fagersta och besikta Saaben.
Få se hur det går?
Fattas bara att det blir anmärkningar på bilen.....grrrr.... är redan
lagomt uppretad.... över mitt mobilköp......grrrrr.

Idag har även Hasse, med hjälp av sin bror, tagit upp båten.
Det var på tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0