Skriver för att varva ner mig........

Sitter på jobbet och jag är uppe i varv/stressad......
Så för att varva ner mig lite skriver jag detta inlägg.

Idag skulle jag ju träna i bassängen klockan 14.00.
Men fick nu på förmiddagen en läkartid till klockan 13.00....och det gick
inte att få någon annan tid....eftersom det är en jourläkare jag ska träffa.....
eftersom min "vanliga" läkare inte är i tjänst för tillfället.

Så då insåg jag ju att jag inte skulle hinna träna idag.
Ringde och talade om detta för sjukgymnasten.
Då erbjöd hon mig att jag kunde få träna i en annan grupp klockan 11.00 idag.
Det blev jag glad för. Jag hade ca en kvart på mig att ta mig från jobbet
och vara färdig i bassängen.
Så det blev lite stressigt.

När jag var i omklädningsrummet upptäckte jag att jag hade allt annat
med mig än självaste baddräkten... suck.
Och utan baddräkt går det ju inte att träna i bassängen.
Så det var bara att lomma iväg tillbaka till jobbet igen.

Åååh, vad sur jag blev över min glömska.....grrrr.
Jag har varit liiiite disträ och glömsk på sistonde.

Hmmmm....undra hur det här ska bli? Om man redan börjar glömma
små vardagliga saker och ting....????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0