Fullt upp mellan fotosafarit och "Doobidoo".........

På eftermiddagen kom jag och Johanna på, hastigt och lustigt, att
vi skulle på en fotosafari i det soliga, men ack så kyliga, vädret.

Eftersom det var kyligare än vad vi hade trott, så blev det inte så
mycket vi fotograferade.... men lite kort blev det.

































Efter fotosafarit var vi in på Nisses.
Där hade dom redan (enligt mig) plockat upp en del av julsakerna.
Jag tycker det är alldeles för tidigt. Man hinner ju "tröttna" på all denna julpynt
innan det hinner bli jul...... och tills det är dags för en själv att plocka fram sitt
egna julpynt........

Johanna hittade väl som vanligt något att handla.
Jag själv köpte bara en sak. Och den saken ska jag ha utlottning på, här på bloggen.





Efter Nisses åkte vi hem till "fasters sötipötisar", Nellie och Molly.

När vi kom hem igen hann vi vara hemma i en halvtimme innan det var dags att gå
på ljuspartyt, hos grannen.

Jag doftade på alla dessa doftprover och det resulterade att jag till sist fick lite ont
i huvudet..... det blev lite för mycket dofter.....tror jag.

Hur som helst så fyllde jag på mitt doftljusförråd, med några olika sorters ljus och dofter.
Ja, jag har ju inte fått dom ännu, men snart så.

När vi kom hem igen, så satte jag mig med Hasse och tittade på "Doobidoo".
Det är ett bra underhållningsprogram, tycker jag.

Ikväll har vi inte så mycket lugn och ro här hemma.
Mattias har sin kompis Jocke här och dom lanar.... och är väldigt högljudda....trots att
dom "bara" spelar spel via nätet.
Jocke ska även sova över här, så lanandet lär väl hålla på hela kvällen och halva natten.....



Trackback
RSS 2.0