Sagt av barn........

-När jag blir vuxen vill jag bli precis som min pappa, fast utan
allt hår på hela kroppen.
Tony 8 år

***

- Väldigt gamla människor var faktiskt apor när de var små.
Fredrik 4 år

***

Bonden är en väldigt lycklig man, först och främst för att han har traktor,
men också för att han slipper jobba,
Håkan 7 år

***

-Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
Siri 6 år

***

-En kropp är något som tar slut i skorna.
Allan 5 år

***

-Mormödrar och farmödrar har väldigt stora behåar. De är så stora att jag får in hela
rumpan och två knän i den ena gropen. I den andra får min bror plats.
Katja 7 år

***

-Giftermål är när man får behålla sin tjej och inte behöver lämna tillbaka
 henne till hennes föräldrar.
Erik 6 år

***

-
Det är bättre för tjejer att vara singel än vad det är för killar.
Killar behöver någon som plockar upp efter dem.
Anna 9 år

***

-Gifta ser ofta lyckliga ut när de pratar med andra människor.
Elin 8 år

***

-Äldre kan inte få barn. Deras äggstockar har tagit slut och dessutom har
 mannen problem med protesen.
Petter 9 år

***

-Om man inte vill vara gift längre, för att mannen kanske var dummare än man trodde,
så kan man skiljas som vänner.
Marie 7 år

***



Trackback
RSS 2.0