Vinterdäck.......

Brrrr....ännu en ruggig och kall höstdag.

Imorse när jag åkte till jobbet visade termometern på nollan.
Och det var halt fläckvis efter vägarna. Men det var inget jag själv märkte någon av.
Gudskelov!!!

Just nu regnar och blåser det....brrrr.
Man vill inte gärna sticka ut näsan utanför dörren just nu.
Och det har jag inte tänkt heller, förrens mot kvällen när jag ska på akvarellkursen.
Idag är det sista gången för denna termin.......tyvärr.

Hasse är iväg och fixar vinterdäcken till Saaben.
Vi har köpt nya däck och dom hade kommit idag.
Så nu ska dom balanseras och sättas på bilen.
Skönt att få på vinterdäcken, eftersom man aldrig vet när snön kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0