Bara varit.... hemma......

Idag har jag varit hemma från jobbet av olika anledningar.
Jag har mest bara varit....vilat....sovit....suttit här vid datorn.

På eftermiddagen kom Teresa förbi här.
Vi gick ut på altanen och satt där i någon timme och pratade.

Vilket härligt väder vi har idag....synd bara att jag inte orkar
ta vara på det.

Idag har Hasse fixat nya däck till bilen, så nu slipper jag åka
med den "lilla, röda och fjantiga" reservhjulet.

Hasse är också väldigt trött idag. Han har jobbat ett förmiddagsskift,
så han har variit vaken sen strax före 03.00.

Så idag gör vi det väldigt enkelt för oss, med kvällsmaten.
Jag och Johanna har beställt kinamat och Hasse och Mattias har
beställt kebab. Just nu är Hasse iväg och hämtar det.

Akvarellkursen får jag hoppa över idag.....tyvärr.
Men jag har ingen som helst ork och lust till det....tyvärr.




Kommentarer
Postat av: Karina

Tar det ett tag innan du märker någon skillnad med din nya snarklåda?



Inget vidare att vara så trött jämt.



Trevlig helg ändå, trots tröttheten! :-)

2011-09-30 @ 10:12:38
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, det tar nog lite tid, och sen är det ju inte säkert att trycket är rätt inställt....att jag kanske måste har mer??? Ska och kolla upp detta den 13:de.



Trevlig helg till er med!



Kram!

2011-09-30 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0