Fikat för mig själv.......

Suck....undra när den här tröttheten ska försvinna!?!?!?
Det är ju så drygt att var och känna sig som en zombie!!!
Orken och lusten försvinner ju med denna trötthet.... och det känns ingen vidare......

Efter jobbet stannade jag kvar i Ludvika.
Jag och Johanna hade ett möte att gå på, kl. 13.00.

För att fördriva tiden tills klockan blev ett, så var jag till Ludvika lasarett
och till cafeterian där.
Köpte mig en räkmacka och en cola.
Satte mig vid ett tomt bord.... och kände mig urdum!
Att fika eller äta så där ute, för mig själv, har jag aldrig gjort förut....just för att
jag tycker det är "pinsamt" och "jobbigt".
Man har ingen att prata med och fästa blicken på.... man vet inte vart man ska titta.....
vill ju inte att någon ska tro att man glor på dom.
Nää, att fika för mig själv är inget för mig!!!!
Jag kunde ju inte ens njuta av räkmackan.....för jag tänkte bara hur jobbigt det var
och att jag ville bara därifrån.
Hur man är, va!?!?

På eftermiddagen skjutsade jag Johanna till Moga och till hennes pappa.
Sen senare när jag skulle hämta Johanna så passade vi på att gå hem till Johanna med familj
och hälsa på där en liten stund.

När vi kom hem hade Hasse gjort kvällsmaten. Vilket lyx! Och gott var det!

Mattias är hemma idag från skolan.
Han har huvudvärk, är lite illamående, hostig och har feber.
Stackarn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0