Jag låter fördjävligt......

Idag har det varit en strålande höstdag och jag har haft
en av mina super-duper-trött-dagar.

Hasse berättade imorse att det låter fördjävligt när jag sover.
Jag har andningsuppehåll..... jag kippar efter luft och samtidigt tycker Hasse att
det låter som om jag har svårt att andas ut luften.....jag kvider och låter konstigt.
Hmmm.... inte undra på att man är trött....känske?

Jag måste beställa en tid för en koll av min snarkapparat.... de kanske
måste ändras på lufttrycket?

Förutom att jag har sovit till och från under hela dagen, så har jag och Hasse
varit hem till mina föräldrar. Nellie och Molly var också där.

Efter kaffe med dopp var Hasse tvungen att åka och jobba.
Jag blev kvar en stund till.

När jag kom hem så var Mattias rum som en fritidsgård..... massor med kompisar
och dom väsnades ordentligt + att dom spelade hög musik.
Jag förstår inte att dom jämt måste vara här hemma???
Ibland kan det ju vara skönt med lite lugn och ro här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0