Levande ljus.......

Här mot kvällningen pratade jag med Anette i telefonen.
Då tyckte hon att jag skulle komma över på kaffe.
Så när jag hade piggnat till något så när åkte jag ner till henne och Henke.
Där blev det kaffe och prat i skenet av ett stearinljus på köksbordet.
Det är ju så mysigt med levande ljus!

Ja, det är väl en av det positiva sakerna med hösten, att man kan
mysa med levande ljus. Även om jag är lite dålig på det....ja, att komma
ihåg och tända alla dessa ljusstakar/värmeljusbehållare man har.

Men jag ska skärpa till mig!!!
För det är mysigt, trevligt och avslappnande att sitta i skenet av
levande ljus.
Och extra plus i kanten är det ju om man har ett gott doftljus som brinner.
Jag gillar bäst Partylites doftljus.
Dom doftar naturligt och behagligt. Inte så där stickandes, skarpt och onaturligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0