Natt på museet och Jägarna 2.........

På eftermiddagen frågade Mattias mig om vi skulle kolla på film.
Sagt och gjort!
Mattias poppade popcorn och så plockade vi fram chipsen som blev
kvar från igår. Sen satt vi oss i soffan med täcke och myste med snacks och film.
Vi tittade på "Natt i museet". Men jag lyckades väl somna mot slutet av filmen.

Vaknade till när Hasse kom hem från jobbet, men mer än så var det inte.
Jag la mig i soffan igen, för jag var så trött.
Bad Hasse att väcka mig klockan 17.15.

Hasse väckte mig aldrig, utan jag vaknade när klockan var 17.55.
Hasse låg i den andra soffan och sov.

Jag fick lite bråttom.... fort in i duschen och sen fixa iordning mig och
sen hämta upp Anette klockan 18.30.
Vi skulle nämligen på bio, här på byn.





Vi var och såg Jägarna 2.
Den var jättebra!!!! Ja, jag tycker nästan att den var bättre än ettan.

Filmen är strax över två timmar lång, men det kändes inte som det.
Tiden gick jättefort. Jag hann inte ens bli röksugen eller få träsmak där bak.

Peter Stormare gör sin roll skitbra!!!

Har ni inte sett filmen så kan jag VERKLIGEN rekommendera den!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0