Ny dator.....

Wiiiihooooo....äntligen är jag med "data" igen!

Idag hämtade vi våran nya data och tidigare ikväll kopplade vi i den.

Jag tror nästan att jag fick lite "data-abstinens" under de dagarna vi
var utan data.... jag kände mig lite rastlös.
Visserligen har kidsen varsin dator, så jag har kunnat lånat någon av dom.
Men det är inte riktigt samma sak ju.
Känns mycket bättre med egen dator. Då kan man sitta vid den när man
vill och hur länge man vill.

Ikväll är det bara jag och Mattias som är hemma.
Hasse är och jobbar ett nattskift.
Johanna är med kompisar..... dom skulle äta och partaja tillsammans.

Jag har nyss kollat på "Doobidoo".
Det är ett program som jag gillar.

Nu ska jag bekanata mig med våran dator..... det är ju ett helt nytt operativsystem
i den här än i den förra datorn. Så man känner sig lite bortkommen.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0