"Skit-dag"........

Idag har det varit en "skit-dag" på jobbet!
Vissa saker och ting fick mig förbannad och då försvann all
arbetslust och insperation.

Inte blev det bättre när jag skulle åka hem.
Vid rondellen vid riksvägen höll jag på att krocka.
Jag var inne i rondellen och skulle så gott som åka ur den.
Då kommer en "idiot" in i rondellen från sidan och vi håller på att krocka.
Jag fick ju lov att tvärbromsa, men den andra bilen bara åkte.....grrrrrr.

Eftermiddagen här hemma har varit si och så..... det dåliga humöret
från jobbet har hållt i sig.... mer eller mindre.

Om ett tag ska jag åka på akvarellkursen.
Idag ska även Mattias följa med mig. Han gillar när han får följa med och måla.
Och snäll lärare som vi har, har inget emot att Mattias är med någon gång då och då.
Själv tycker jag det är jätteroligt när Mattias är med.... för det är så sällan
som bara han och jag gör något tillsammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0