Törstig och röksugen......

Jobbat.

Efter jobbet blev det min "ordinarie" sovstund på någon timme, på soffan.

På eftermiddagen var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Där blev det fika. Kidsen såg vi inte av så mycket. Dom hade nämligen främmanden
och varsin lekkamrat hemma. Så kidsen var upptagna med att leka.

Klockan 17.00 hade jag och Johanna tid hos frissan.
Vi hade klippning och färgning.
Åååh, så skönt det känns efteråt.... när man har blivit av med "onödigt" hår och fått
ny fräsch färg i håret.

Sen klockan 20.30 fastar jag. Jag får inte äta, dricka eller röka.
Imorgon bitti ska jag till labbet och lämna lite mer prover och några av proverna
kräver att man har varit fastande i 12 timmar.

Det kommer att gå bra, fram tills imorgon bitti.
Då kommer jag att vara sååååå törstig och röksugen.
Ja, det kommer jag säkert att vara redan om ett tag.
För man är väl aldrig så törstig och röksugen som då när man INTE ska vara det
eller inte kan/får dricka och röka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0