Fika hos Johanna......

Igår på jobbet hade jag det rätt så lugnt och så verkar det även bli idag.
Skönt!

På eftermiddagen igår var jag iväg och gjorde lite olika ärenden, sen var
jag bara hemma.

Men sen mot kvällningen var jag, Johanna och Anette hem till Johanna med familj.
Det var så trevligt så!
Där blev det fika, prat och skratt och de två små barnen fick mest uppmärksamhet.

Charmtrollet Alvin var som vanligt på ett glatt och charmigt humör... och
skrattade till det mesta.... och charmade oss alla.
Alicia var som vanligt lite mer reserverad och allvarlig, till en början.
Men vid ½-tid så brukar det släppa och hon blir mer pratig och sällskaplig av sig.
Hon är så söt och gullig!

Resten av kvällen var jag bara hemma. Det blev lite tv-tittande och en
tidig kväller.... jag la mig först av alla....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0