Rex-data......

Nu bryter jag mot en av mina "principer"....igen.... genom att blogga
här på jobbet. Våran dator hemma gick sönder igår.
När jag skulle sätta mig framför datorn så var skärmen kolsvart.... med
andra ord så hade den gått sönder.

Jag och Hasse har pratat om att vi skulle skaffa oss en ny dator, men det
har bara inte blivit av. Men igår blev det av!
 Våran hårddisk har ju kraschat två gånger under de åren vi har haft datorn....
så man har varit "rädd" att den ska krascha igen...

Jag var till Rex-data och köpte oss en ny dator.
Men det var en beställningsvara så vi får vänta tills på fredag (imorgon)
innan vi får den.

Jag kan verkligen rekommendera er att handla på Rex-data!
Jerry, som äger företaget, är jättetrevlig, duktig, hjälpsam, tillmötesgående,
generös och serviceinriktad. Och alla dessa intryck fick jag av mitt första
besök hos honom och Rex-data!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0