- 6 grader........

Brrrrr......imorse var det kallt ute.....med bara en tunn vårjacka.
Jag fick skrapa bilrutorna från ett tunnt lager av is innan jag skulle åka och jobba.
Bilens termometer visade på -6 grader.

Idag var det dags igen för en timmes skön och avslappnande fotvård hos Lotta.

Jag hann lagomt hem tills reprisen på "Big Brother" började.
Jaa-a.....vad ska man säga om dagens (gårdagens) avsnitt?
Hmmmmm.....hur är vissa av deltagarna egentligen funtade uppe i skallen???
Japp, det får bli min kommentar.......

Ikväll är det ju även desperata hemmafruarna, men jag vet ärligt talat inte
om jag orkar vara vaken så länge?
Vi får väl se......




Kommentarer
Postat av: Anki

Ja du, BB, jag såg det igår och jag förstår inte varför jag inte bara bytte kanal!!



Fy f-n vilka omogna korkade idioter vissa av dom är!



Å, jag riktigt avskyr (vill inte säga namnet) han som utger sig för att vara "trädslöjdlärare"!!



Vilket äckel han är! Han är också elak, lat och en riktig nolla som inte jag skulle vilja ha mitt barn i skolan med!!



De sista avsnitten har nästan enbart innehållit deltagarnas äckliga sexuella beteenden och det på sändningstid när yngre barn fortfarande tittar på teve! Nej, fy f-n!



Vissa deltagare beter sig som om de aldrig haft sex tidigare, skryter för varandra, ger high-five när någon gjort något grisigt och "det där äcklet" som tydligen stinker också vad jag hört, han trycker sina skitiga händer upp i näsorna på de andra grabbarna så de ska få lukta!!



Jag har inte sett BB på ett par år tills nu men det här året måste väl ändå ta priset för äckliga människor!!



Förresten, "äcklet" har han någon jobb när han kommer ut därifrån tro? Det gäller nog för alla därinne, vill någon anställa någon som beter så omoget och äckligt inför hela (delar av) svenska folket??



Jag skulle inte göra det!



Tack och hej

leverpastej!

<3

2012-04-04 @ 09:56:39
URL: http://anki.superblog.se
Postat av: Jaana

Anki: Håller med dig fullständigt! I allt du skrev!



Jag och Anette satt och pratade om BB idag....att i år är den värsta och sämsta BB någonsin.

Att folk är helt urflippade! Äckliga! (Inte alla, men många). Och ändå så måste både hon och jag kolla på det varje dag.... konstigt va!?



Kram!

2012-04-04 @ 20:03:52
Postat av: Anki

Hahaha, måste bara inflika till det sista du skrev att både du och Anette måste se BB varje dag trots att det är så vidrigt.



Jag ser det kanske inte varje dag men så jag zappar förbi kanalen när jag sitter vid teven så jag hamnar ju där iallafall fast jag inte tycker om det!!

Hahahaa

2012-04-05 @ 07:31:49
URL: http://anki.superblog.se
Postat av: Jaana

Anki: Hahhahhaaa.... hur det kan vara....



Kram!

2012-04-05 @ 07:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0