Ännu en dag och kväll........

Jaa-a....snart ännu en dag till ända.....och ännu en dag när jag
har varit såååå trött och orkeslös......och ännu en dag när jag mest
har bara varit och "vilat".....

Och ännu en kväll med tjat, tjat, tjat.....på Mattias.....som har lite
svårt att stänga av datorn när det ska göras.....och som har så svårt
att komma in i duschen när det ska göras.....och som har lite
svårt att gå och lägga sig när det ska göras.
Han draaaaar ut på allt så läääänge han bara kan.....suck.

Jaja....jag veeeet att det är bara att göra/säga si och så för att få honom
att göra som han ska, men just nu när jag är så trött och matt så
har jag ingen ork, lust och energi till att "bråka" med honom mer än nödvändigt....
och då blir det att man tjatar och tjatar.....tills bägaren rinner över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0