En bra långfredag.......

Klockan 16.00 var jag och Hasse bjudna på mat hemma hos
Anette och Henke.

Jag och Hasse hade med oss efterrätten - kladdkaka med grädde.

Vi fick jättegod mat!
Heltstekt kalkon, kokt potatis, sås och kokta grönsaker.
Mmmmm....det var ett tag sen som jag åt så god mat.
Det hade dom grejat suveränt!

Jag är fortfarande proppmätt.

Vi hade det jätte trevligt med mat, fika, Big Brother och en
massa prat och skratt.

När vi kom hem fick vi oss en jätte trevlig överraskning!
Johanna hade städat och pysslat i köket och hallen.
Det var jätte fint överallt!
Åååh, jag blev så super duper glad!!!!!
Det är så roligt att komma hem när man får sig en sån trevlig
och bra överraskning!!!!

Snart ska vi ha fimtajm.....med snacks.

Summa kardemumma = Idag har det varit en jätte trevlig
och bra dag!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0