En sån dag.......

Idag är det en sån där dag när jag bara har hoppat i några kläder
när jag vaknade.

Idag är det en sån där dag när jag vill ha lugn och ro.

Idag är det en sån där dag när jag inte vill och inte ska någonstans och därför har
jag inte duschat än.....och jag har inte ens besvärat mig med att sätta på mig en bh....
för att skona mina onda axlar.

Idag är det en sån där dag när jag bara vill vara hemma och göra
det jag känner för.....eller inte göra någonting.

Idag är det en sån där dag när jag inte känner för och inte vill ha något besök....jag känner
mig inte social....jag vill inte bli "störd".....jag vill vara ifred.

Och jag hoppas att jag får en sån dag som jag vill ha!
För jag behöver en sån dag emellanåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0