Glad och trevlig överraskning........

Tänk vad glad man blir när man upptäcker att det är finns något
annat än bara fönsterkuvert och reklam i postlådan.

När jag kom hem från jobbet idag tog jag in posten och det var då jag upptäckte
ett mindre ljusgult kuvert med handskriven adress på.....och den var
adresserad till mig!

Ååh, vad nyfiken jag blev på innehållet.... kände mig som ett barn
på julaftonen.....hahahhaaaa.

Öppnade kuvertet och fick mig en glad och fin överraskning!





Det här fina påskkortet och ett litet brev låg i kuvertet.

Det är min tyska bloggläsare Sabine som har skickat den till mig.
Det är även hon som har gjort kortet med det fina lappmönstret.
Jättefint!!!!

Tack snälla Sabine för det fina påskkortet och den trevliga överraskningen!
Jag blev jätteglad för det!



Trackback
RSS 2.0