God kvällsmat.......

Jag har varit iväg hem till Anette.
Där blev det kaffe och tårta....och en massa prat.
Vi tittade även på Big Brother och ojade oss över deltagarna under pauserna.

Jag fick även 12 st nya ljudböcker nertankade i min MP3, så nu har jag att
lyssna på ett tag framöver.
Än så länge lyssnar jag bara på ljudböcker vid läggdags, så det hinner
inte bli så mycket lyssnat per dag.....för jag blir kanska fort så trött
att jag inte hänger med i ljudboken.

Idag gjorde Johanna jättegod kvällsmat.
Pasta och en typ av köttfärssås med färsk tomat och paprika i....och en
massa olika kryddor och "klet".
Mmmm....det var så gott!
Det får hon göra om fler gånger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0