Liljekonvaljer......


































Kommentarer
Postat av: Karina

Det är så vackert med liljekonvaljer, både i naturen och i buketter. Synd bara att de doftar så starkt när man tar in dem, man får titta på dem ute istället.



Samma sak med hyacinter. Jag skulle gärna ha någon inne till jul om det fanns helt luktfria. Jag har en sidenhyacint som ser rätt så verklig ut men äkta vara är ju finast. :-)



Så var jag färdig med mitt tantgnäll om för starka blomdofter. ;-)

2012-04-29 @ 11:50:39
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Karina

Eller som någon sa till mig, kvinnor gnäller och män har åsikter. GRRR!

2012-04-29 @ 11:51:50
Postat av: Jaana

Karina: Gnälla måste och ska man göra ibland....för att "rensa" ur systemet ;)



Kram!

2012-04-29 @ 16:20:14
Postat av: Karina

Ja, eller som jag brukar säga:



Man måste få tycka lite synd om sig. Ingen annan gör ju det! .-)

2012-04-29 @ 23:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0