Nu är det gjort!........

Så där ja! Nu är det gjort!

Jag har nyss betalat månadens räkningar och sen har jag deklarerat....via internet.
Jösses, vad smidigt det är att kunna använda internet till en massa olika saker!
Det gillar jag!

Solen skiner ute så det verkar bli en solig dag idag med.
Få se om man kommer ut i trädgården idag då?????

Hasse är på verket och jobbar ett 12-timmars skift.
Han kommer hem vid 17-tiden.

Johanna var ut och partajade igår och skulle även sova över hos en kompis.
Så det dröjer nog innan hon kommer hem.

Mattias sitter vid datorn och spelar för fullt.
Få se om man ev. kan få med honom ut i trådgården som hjälp?
Ja, om det nu blir någon trädgård idag.....det vet jag ju inte.
Jag kan ju ändra mig och hitta på att göra något helt annat....om jag
ens ska göra något överhuvudtaget????
Det är ju lite si och så med orken.....är ju så trötter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0