Roliga historier.......

En arbetsgivare tog in fyra personer på anställningsintervju.
Han tänkte göra en lite annorlunda intervju så han ställde bara en fråga.
Han sa: - Vad är det snabbaste ni vet?

Den förste tänkte en stund och så svarade han:
- Det måste vara tanken. Plötsligt poppar den upp från ingenstans.

Arbetsgivaren antecknade och vände sig till den andre. Han tänkte också efter innan han svarade:

- Jag tror att en blinkning är det snabbaste som finns. Den är ju över i samma sekund som den den börjar.

Fler anteckningar. Den tredje:

- Jag tror på ljuset. Om man går in i ett mörkt rum och trycker på ljusknappen så badar
rummet i ljus samma stund som man trycker.

Arbetsgivaren antecknade och tyckte detta svar var mycket intressant eftersom han också ansåg
ljuset var det snabbaste som fanns, men han var ändå tvungen att fråga den fjärde personen om vad han ansåg.
Han svarade: - Diarré.

- Va?

- Jo, häromdagen körde det till mig i magen och jag var tvungen att rusa på toaletten, men jag hann varken
tänka, blinka eller tända ljuset innan jag sket ner mig.



"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



Detv var tre män som diskuterad vems kärring som var mest korkad.

Den ena sa: - Min kärring är så jävla korkad, hon kom hem med fyra vinterdäck här om dagen
och vi har inte ens någon bil.

Den andre sa: - Jaja, men min kärring är så korkad, hon kom  hem med två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator.

Den tredje sa: - Min kärring slår allt. Hon är så jävla blåst, när hon och en väninna skulle resa till Kreta
en vecka, köpte hon med sig ett paket kondomer, men hon har ju för fan ingen snopp.



"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



En man bärs in på akuten med benbrott, blåslagen o en golfklubba virad runt halsen.
- Vad har hänt? frågade läkaren.
- Jag spelade en runda golf med min fru när hon slog ut bollen i en kohage.
Vi gick dit och letade... och då såg jag att en av korna hade nått vitt där bak.
Jag gick dit och lyfte på svansen och där satt mycket riktigt en golfboll med min frus initialer på.
Jag höll upp kosvansen och ropade till min fru:
- Den här ser ut som din,..sen minns jag inget mer...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0