Samma visa......

Sena förmiddagen var Hasse och Johanna till Coop Bygg i Ludvika.
Dom var dit och köpte färg och lite tillbehör.
Johanna ska måla om trappen ner till henne....ja, väggarna och det.
Just nu är den orange färgad och hon vill ha den vit.

Medans dom var iväg fixade jag med disken och plockade lite i köket.
Sen gjorde jag lunch....som hann precis bli färdigt när Hasse och Johanna kom hem igen.

Efter maten blev jag jättetrött och skulle sätta mig framför tv:n och sova.
Men nej, jag kunde inte somna....även om det var väldigt nära....och jag var/är trött.
Samma visa som igår....kunde inte slappna av riktigt bara för att jag vet att
jag och Hasse ska iväg sen senare....vid 16-tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0