"Slumhäng".......

Så var den här dagen snart slut.
Jag ska snart lägga mig och lyssna på en ljudbok.....och sen ska jag sova.

Jag har haft besök av Teresa nu på kvällen och hon gick hem för ett litet tag sen.
Vi har pratat och pratat.

Johanna är hos en kompis och "slumhänger".....som hon själv uttryckte det.
Frågade henne vad "slumhäng" var för något?
Det var tydligen när både hon och hennes kompis inte hade duschat
och fixat iordnings sig själva idag och ändå skulle träffas och umgås med varandra......hahhahaaaa.




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Annars sa jag "sunkhäng" men det var nära! :)

2012-04-17 @ 03:06:46
Postat av: Jaana

Johannaaa: Jaaa....så var det ju! =)



Kram!

2012-04-17 @ 07:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0