Snö och regn......

Ja, nog är det april nu.
Vädret är hur som haver......

Imorse när jag åkte till jobbet började det att snöa lite.
Väl på jobbet så snöade det hela tiden...till och från.
Ibland vräkte snön ner...det var alldeles vitt när man tittade ut.
Men när jag åkte hem slutade det att snöa efter halvvägs....och här hemma
så har det bara regnat....än i alla fall.

I natt har dom lovat minusgrader och imorgon kan det komma mer snö.
Huvva.....måtte det inte bli så!
Jag och många med mig har ju bytt till sommardäck nu.

På eftermiddagen har jag varit iväg på ett möte, så jag har inte sovit
något sen jag kom hem från jobbet....och det känns verkligen nu.
Men nu är det försent att sussa lite......så det är bara att bita ihop och försöka
hålla sig vaken tills kväller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0