Söndag......

Trött-dagen har hållt i sig heeeela dagen.

På eftermiddagen somnade jag igen framför tv:n.

Jag har inte gjort något speciellt idag.....bara försökt hålla ut och
stå ut denna trötthet och matthet.

Resten av famljen har också bara varit hemma.
Ja, förutom Mattias då som är just nu är på bio och ser på filmen "Kvarteret Skatan".

Hasse sitter som klistrat framför tv:n just nu och kollar på hockey.
Det är ju SM-finalen och Hasse hejar ju på Brynäs, som ju har en stor chans
att idag kamma hem SM-finalen.

Själv ska jag hålla ut ett tag till innan jag går och lägger mig för natta.
Men det kommer att bli en tidig kväll och "Big Brother Live" hoppar jag över ikväll.
Kollar reprisen imorgon istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0