Störd nattsömn.......

Imorse blev jag inte väckt av något "djungelvrål".
Men däremot blev jag väckt några gånger i natt när Mattias satt och
spelade spel med kompisar.....dels "pratade" Mattias väldigt högt och sen
kom det väl sånna där vrål.....grrrrr.

Hmmmm....i vilken ålder slutar ungarna att hålla en vaken på
nätterna eller väcker en?????
En gång i tiden trodde jag att spädbarnsålderna skulle vara den värsta
tiden.....hahahahahaaaaa ;)

För övrigt har förmiddagen varit lugn.
Vi har ätit resterna av våran "påskmat", så nu stinker vi vitlök.
Det är ju så gott med vitlök!!!
Synd bara att min mage inte tycker det.....annars har jag nog ätit
mer vitlök i maten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0