Måttet är rågat nu.......

Idag på jobbet var jag insperationslös.....trots att jag hade
hur mycket som helst att göra.....

Kan vara att det märks att jag har två kompanjoner som är borta....ja, det
har det väl gjort för länge sen....men nu börjar måtte vara rågat för min del.
Allt hamnar på mig....alla dyker på mig så fort det är något....det
är lite svårt att jobba när man blir avbruten hela tiden....och det
börjar direkt när jag kommer på morgonen och håller på tills jag ska gå hem.

Och pricken över i:et är att det är även väldigt klent med arbetsledare denna veckan.
En är ledig hela veckan, en är sjuk, en kommer ibland och den sista är också
borta vissa dagar på möten eller utbildningar.
Och då vänder sig alla till mig igen med det som dom egentligen skulle ha
tagit med sin arbetsledare.

Och på allt detta kämpar jag fortfarande med en jävla värk....som blir
värre så fort jag jobbar.

Jag ska jobba halvtid, men den senaste tiden har jag fått jobba för fler.....
Och det känns!

Nog om det!

Efter att jag kom hem från jobbet började jag direkt med att göra
lunchen med hjälp av Johanna.
Idag blev det stekt fläsk med hemgjord potatismos och råkostsallad.
Mmmm....gott. Men ack så tråkigt det är att steka fläsk!
Det blir så flottigt över hela spisen och sen svider det rejält i skinnet på händerna
och armarna av allt stekflott som sprätter upp.

Mätt och belåten gick jag och satt mig i soffan och somnade.

Vaknade till för ett litet tag sen.

Om ca 1½ timme ska jag och Johanna till frissan.
Idag blir det färgning och klippning.....och det är verkligen på tiden för min egen del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0