Skön, trevlig, rolig och härlig eftermiddag......

Hittills har jag varken donat här hemma eller varit ute i trädgården.





Jag, Hasse och Mattias var ner till brorsan med familj istället och satte oss
ute efter deras husvägg.....där det är skönt så här på våren....även om det blev
liiiite för varmt, för min del, när det blev lite vindstilla.





Av barnen var det bara Molly som var hemma.
Storasyster Nellie var på kalas.





Lillla, söta Molly blev jätte glad över att Mattias var med.....det är ju inte så ofta
han är med numera. Och i ärlighetens namn så "tvingade" jag lite honom att följa med.
Men det gick bra och Mattias underhöll Molly med olika saker.

Sen är det ju såååå gulligt när Molly vill gosa med Mattias.
När Mattias satte sig ner för att vila lite kom Molly på en gång dit och började
krama om honom och ville upp i hans knä och gosa.
Aawh...det är ju så sött!!!!
Men man ser att Mattias tycker att det är lite pinsamt och genant....helst när
vi andra är med och bara stirrar på dom.....just för att det så gulligt ut.





Vi satt i ca två timmar efter husväggen och njöt av solen och blåsten.
Ja, inte alla njöt när det blåste.....men jag gjorde det.
Mig stör det inte när det blåser....bara det inte är isande/kalla vindar.





Nog märktes det på himlen och på molnen att det var en blåsig dag idag.





När Mattias cyklade hem så fick vi andra fortsätta att underhålla Molly.
Här är det Hasse som har fått äran att kasta en boll som ska fastna på handsken.





Katten Kajsa satt i grannens blomrabatt och såg så gullig ut med tulpanerna och
påskliljorna bakom sig.







Trackback
RSS 2.0