Vobban ligger bra till.......

Här hemma är det lugnt.

Mattias sitter framför datorn och spelar med kompisar via internet.
Ibland kan det väl låta lite illa från Mattias rum....lite vrål och skrik....

Johanna är på partyhumör idag och är iväg med kompisar till Ludvika.

Hasse sitter nere och tittar på tv:n.

Jag ska också snart ner och titta på tv....och på Big Brother.
Ang. Big Brother så har jag inte haft någon speciell favorit än.
Men en som ligger bra till, som favorit hos mig, är Vobban.

Vem är din favorit, om du nu kollar på Big Brother????




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Vobban och Lars är mina favvisar! :)

2012-04-14 @ 03:07:28
Postat av: Jaana

Johannaaa: =)

Ja, Lars är också bra!



Kram!

2012-04-14 @ 07:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0