Här skulle jag INTE ha velat vara.......

 
Jag skulle INTE vilja vara i dom delar av vårat avlånga land....eller någon annanstans
i världen där det finns miljaders, biljardes mygg och knott.
Det räcker gott och väl med det vi har här.......
En endaste lite envis mygga kan ju göra en mindre galen.....
 
 
 
 
Jag skulle INTE vilja vara i något av dessa fartygen.....ja, inte i nått fartyg överhuvudtaget.
Dels skulle jag bli så åksjuk och må dåligt.....och sen skulle jag nog vara rädd....
och tänka på Estonia katastrofen.....
 
 
 
 
Jag skulle INTE vilja vara där det är överdrivet mycket snö eller där det är
super duper iskallt.....som enligt bilderna här ovan.
 
 
 
 
Jag skulle heller INTE vilja vara där det är jättevarmt och stekande, gassande sol.
Då skulle jag må jätte dåligt.
 
 
 
 
Jag skulle INTE vilja vara där det såg ut så här på himlen.....huvva!!!!
Dessa moln betyder oväder med åska och vette sjutton vad?....huvva!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Vilken tur att jag inte berörs just något av myggen, men fy vad det ska klia :(
Jag tycker vinterbilderna är vackra, men jag gillar ju vintern bäst ;)

Svar: Du har tur om du inte berörs av myggen. För helvete vad det kan klias....av bara ett endaste myggbett.Ja, vintern är det inget fel på....om det är några minus grader....lagom med snö.....och soliga dagar emellanåt :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-08-16 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0