Ingen jobb och skola.......

 Igår kväll var jag så trött, så jag var tvungen att gå och lägga mig redan kl. 20.20!
Det händer inte ofta!
Så jag missade Dallas igår......
 
Imorse när jag vaknade så kändes magen min inte så bra.
Jag hade bland annat magknip.
Det dröjde inte länge förrens jag fick börja springa in och ut på toan.
 
Jahapp....så var det dags igen, tänkte jag.
Nu ska magen börja krångla och slå ut mig totalt....suck.
 
Alltså blev det inget jobb för mig idag.
Ringde chefen och frågade om jag kunde ta ut en semesterdag idag med,
eftersom jag även har bett om semester imorgon.
Och det gick bra!
Ja, annars hade jag väl fått sjukskriva mig......
 
När Mattias vaknade (jag väckte honom) så hade även han magbesvär.
Hmmmmm???
 
Så antingen har jag och Mattias någon sorts "magsjuka" eller så råkade
det bara bli så att vi båda har magproblem, men av olika anledningar???
Det återstår att se....under dagens lopp.
 
Själv hoppas jag bara att det är något tillfälligt och som går över idag....
så att jag kan gå på en begravning imorgon som jag hade tänkt och vill göra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0