Noramarken.......

Idag hade vi planer på att åka till Nora, där jag aldrig har varit, och
besöka Noramarken.
 
Men, men....det blir inte jämt som man har tänkt sig.
 
Vi vaknade alldeles för sent idag.....strax före kl. 12.00!!!!
Visserligen gick vi och la oss sent, men sen fick vi även ett uppvaknande
klockan 04.00 när Mattias ringde hem.
 
Mattias var hos sin kompis Johan och LAN:de och skulle även sova över där.
Men klockan fyra imorse ville han hem.
Och då var det bara att hämta honom, för vi trodde att han hade känningar av
något djur och hade svårt med andningen.
(Som vi har varit med om förut).
Visserligen försäkrade båda grabbarna att det inte fanns något djur hemma
hos Johans mamma.....men man vet ju aldrig.....
 
Men som tur var så var det inget andningen/astman!
Nä, det var det att Mattias hade haft svårt för att sova....av olika anledningar och
då ville han hem.
 
Så när allt var avklarat och vi skulle lägga oss för att sova igen, så tog det
ett tag innan jag fick ro till att somna......och när jag väl gjorde det så
sov jag till strax före kl. 12.00....och Hasse och Mattias med.
 
Jösses, halva dagen var ju borta!!!
Och därmed även resan till Nora var borta!!!
 
Ja, ja...vi får ta Noramarken nästa år......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0